July 4,2009
Hi uncle!!! Muzta? I miss you so much =). Hehe Last week bitaw uncle, ky nag-atake nasad ko sa school. Wala ko kabalo ngano, nikalit lang. wala jud koy mafeel na hangin adto na time uncle. Bisag kusog na kayo akong pag-paypay sa akong kaugalingon. Pero may gani ky nawala. Nahadlok jud ko adto nga time uncle, abi nako dili na nako kabawi…
Karon bitaw uncle ky kabalo na baya ko og sakay sa akong kaugalingon papauli dani sa malaybalay. .hehe =) adto sang last week uncle ky nakakita si mama ug kasal. “silver wedding” adtong mag-asawa… nagpakasal sila ug utro.
Sus uncle!!! Gusto pa jud ko makakita nila ni mama ug ni papa nga magcelebrate sa ilang “silver ug golden wedding anniversary”… gusto pa jud ko mabuhi uncle… J
Bisag dili ko ganahan dinhi sa Malaybalay, dili ko ganahan sa treatment sa amoa diri sa mga tao, ako nalng agwantahon. Kay gusto pa man ko makakita ni mama ug ni papa.. J
Abi bitaw nimo uncle, permanente baya ko top sa klase namo…J kay gusto man ko mahonor, ky aron malipay sad si mama ug si papa sa ako… J wala kayo koy friends dri ky akong cousin masuko man sa akoa… wala ko kabalo ngano…
Ay uncle, nana dra akong blog, 2 kabook.. please uncle, if you have time ipa-basa kang kaye ang akong blog nga “true friend” ky dedicated to para sa iyaha…J
I love you uncle…
Love,
Sam
p.s. please tell nanny and uncle maymay that I love them very much.
(english translation below)
Dear Uncle,
Hi uncle!!! How are you? I miss you so much =). Hehe You know what uncle, last week I had another “attack” in school. I don’t know why, it just occurred all of a sudden. At that time, I really can’t feel the air around me. Even if I was already fanning myself so strongly. Good thing it just stopped suddenly. I was really afraid at that time uncle, because I feared I might not be able to recover…
You know what uncle, I constantly top my class… because I want to get an honor because I want my mom and dad to be happy and proud for me… I don’t have much friends here because my cousin gets angry… I don’t understand why…
Ay uncle, i have included her my 2 blogs.. please uncle, if you have time let kaye read my blog entitled “true friend” because I dedicated it to her…
I love you uncle…
Love,
Sam
*Uncle's note:
"attacks" are fits and spells of sudden loss of air followed by numbness and pain all over her body due to the inability of her organs to perform properly brought about by the twisting of the spine... she used to have this spells only when she is stressed out, tired and when its hot.. but now, even in her normal condition and amidst the cool climate she is experiencing it... and yet, she still smiles and leave all that is happening to her as part of the Creator's greater plans...
some people take life for granted whereas others have to struggle just to live a little longer... of silver weddings and a longer life just to witness it...
This comment has been removed by a blog administrator.
ReplyDeleteHey Sam,
ReplyDeleteThere's always hope:
http://www.dailymail.co.uk/health/article-1178929/Girl-called-hunchback-bullies-standing-tall-surgeons-straighten-corkscrew-spine.html
http://www.dailymail.co.uk/health/article-1200893/Girl-18-operation-bent-spine-pushes-heart-body.html
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1127718/Teenager-reaches-finals-modelling-competition-gains-inches-height-doctors-correct-curved-spine.html
http://www.dailymail.co.uk/health/article-389292/My-bent-slowly-killing-me.html
continue praying... God bless...